.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اسامي مديران كم‌كار در سند اشتغال رسانه‌اي مي‌شوند

استاندار مازندران گفت: اسامي مديراني كه در تهيه سند توسعه اشتغال همكاري نكنند رسانه‌اي مي‌شود.

به گزارش فارس، سيد علي اكبر طاهايي ظهر دیروز در جلسه كارگروه اشتغال استان مازندران با اشاره به ايجاد تعهد 100 هزار شغل توسط استانداري مازندران اظهار داشت: حمايت از سرمايه‌گذاري بخش خصوصي از جمله رويكردهاي اصلي دولت است و براي تحقق اين امر نبايد از هيچ كوششي دريغ كنيم.
وي با اشاره به تهيه سند اشتغال و با تاكيد بر مشاركت همه مسئولان استاني براي تكميل اين سند تصريح كرد: اسامي مديراني كه در تكميل سند توسعه استان مشاركت نكنند رسانه‌اي مي‌شود.
استاندار مازندران خواستار توضيح مديران استان براي تهيه به موقع سند توسعه اشتغال استان شد و افزود: از مديراني كه در تدوين و توسعه سند اشتغال استان همكاري كردند تقدير شود.
طاهايي خواستار تسريع در ساخت كارخانه زباله‌سوز ساري شد و افزود: اين كارخانه به طور نمادين در ساري ساخته مي‌شود و در ساير شهرهاي استان نيز پيگيري و احداث مي‌شود.
وي خواستار همكاري و ارائه راهنمايي مناسب فارغ‌التحصيلان در بخش تعاون شد و افزود: درست است برخي فارغ‌التحصيلان به صورت فردي به اداره تعاون مراجعه ميكنند ولي نياز است از مشاوره مناسب در آن اداره برخوردار شوند.
استاندار مازندران با اشاره به ادغام چندين وزارتخانه افزود:‌ با ادغام اين وزارت‌خانه ايجاد شغل در ادارت بسيار كم است ولي بايد تلاش كنيم ايجاد اشتغال را در واحدهاي خصوصي پيگير باشيم.
طاهايي با تاكيد بر استفاده از فرصت سرمايه‌گذاري‌ها در مازندران افزود: تسهيل در امر سرمايه‌گذاري نيز در دستور كار مديران قرار گيرد و از سرمايه‌گذاراني كه مورد حمايت واقع شود داري حساب بانكي مناسب و متعهد به ايجاد اشتغال باشند.
وي با اشاره به تعهد دولت در سال 90 براي ايجاد اشتغال افزود: همه استان‌ها به تكاپو براي جذب سرمايه‌گذاري هستند و مسئولان مازندران بايد تلاش كند تا سرمايه گذاري مناسبي در استان ايجاد شود.
طاهايي خواستار حمايت بانك‌ها براي ايجاد اشتغال و سرمايه‌گذاري شد و افزود: همه بايد تلاش كنيم تا آهنگ سرمايه‌گذاري در استان رونق بيشتري پيدا كند.
وي خواستار ارائه عملكرد مسئولان مبني بر اقدامات انجام شده در طي سه ماهه آينده براي ايجاد اشتغال شد و تاكيد كرد: دستگاه‌هاي استان بايد بيشتر از گذشته پاي كار باشند.
طاهايي از همكاري بانك رفاه براي احيا و احداث دامداري 2 هزار راسي دودانگه ساري خبر داد وافزود: فعاليت اين دامداري تاثير مناسبي بر توليد صنعت شير و گوشت استان مازندران ايجاد مي‌كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی 30 خرداد 1390
والله باید تمام مدیران ریز و درشت استان را نامنویسی کنند. بدترین موجودات فعلی که همواره با بی عرضگی خویش دارند آبروی نظام و رهبری را میبرند همین مدیران چاپلوس و دستبوس و بی سواد هستند . چرا متوجه نمیشوید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.407 seconds.